Eventos
Un evento debe obedecer a unha clara motivación comunicacional e como tal debe ser deseñado, concebido e estruturado, tanto no seu desenvolvemento en sí mesmo, como nas implicacións que conleva a nivel de explotación como elemento de difusión da marca ou a cultura corporativa da entidade.
É preciso cubrir todas as frontes, tanto de maneira previa como posterior á súa celebración, de tal maneira que a inversión económica e de esforzos que require, poida verse compensada cos beneficios en imaxe ou visibilidade que se persigan.
Estes son algúns aspectos que deben terse en conta na planificación dun evento.
Concepto
- Motivación, idoneidade, rendibilidade
- Participantes
- Convidadxs
Planificación
- Recursos necesarios: espazo, infraestruturas tecnolóxicas, etc
- Decoración, imaxe corporativa
- Escaleta
- Intervintes
- Espazos reservados
- Áreas VIP
- Ensaios
- Presentador/a
- Guións
- Traducións
Execución
- Realización
- Coordenación
- Persoal
- Seguridade
- Control
- Outros extremos
Explotación
- Informativa
- Publicitaria
- Electrónica
- Mediática
M I R A E X E M P L O S N A G A L E R Í A :