Un evento debe obedecer a unha clara motivación comunicacional e como tal debe ser deseñado, concebido e estruturado, tanto no seu desenvolvemento en sí mesmo, como nas implicacións que conleva a nivel de explotación como elemento de difusión da marca ou a cultura corporativa da entidade.

É preciso cubrir todas as frontes, tanto de maneira previa como posterior á súa celebración, de tal maneira que a inversión económica e de esforzos que require, poida verse compensada cos beneficios en imaxe ou visibilidade que se persigan.

Estes son algúns aspectos que deben terse en conta na planificación dun evento.

Concepto

  • Motivación, idoneidade, rendibilidade
  • Participantes
  • Convidadxs

Planificación

  • Recursos necesarios: espazo, infraestruturas tecnolóxicas, etc
  • Decoración, imaxe corporativa
  • Escaleta
  • Intervintes
  • Espazos reservados
  • Áreas VIP
  • Ensaios
  • Presentador/a
  • Guións
  • Traducións

Execución

  • Realización
  • Coordenación
  • Persoal
  • Seguridade
  • Control
  • Outros extremos

Explotación

  • Informativa
  • Publicitaria
  • Electrónica
  • Mediática

 

M I R A   E X E M P L O S   N A   G A L E R Í A :

Parque Palmeras

Diez años de Feira Franca

Mundial de Duatlon 2014