Que é Trix?

,

 

Trix non é unha empresa. É unha marca que engloba o traballo de Antón Prieto, un senior da comunicación con máis de 30 anos de experiencia, maiormente no eido institucional.

 

Pódense contratar os seus servizos?

Claro que si. Nas condicións que acordemos, tanto directamente como a través doutras empresas colaboradoras, en función do servizo que se trate.

Aquí tes descricións dalgúns servizos de comunicación estables.

Aquí, outro tipo de servizos, máis puntuais.

 

Por que pode interesarche Trix?

Porque o xeito máis intelixente de xestionar a túa empresa, institución, etc. é contar cun dircom, un director de comunicación, un profesional completo e experimentado que sexa quen de aconsellarte nas túas decisións. Lembra: todo comunica.

 

Que é un Dircom?

Aquel profesional quen de visibilizar o futuro da túa empresa no ámbito da comunicación cunha óptica global en canto a mensaxes, recursos, medios e estratexias. Un Director de Comunicación é un conselleiro resolutivo para calquera necesidade estrutural ou puntual neste ámbito da xestión pública ou empresarial.

 

Que ten de interesante esta web?

Sobre todo as Galerías, reflexo do traballo concebido, creado, planificado, producido, dirixido, executado por min ao longo da miña vida profesional. As Galerías conteñen sobre todo traballos relacionados coa cidade de Pontevedra, debido a que son os máis actuais, pero tamén hai outros.

 

Cal son os seus puntos fortes?

  • Planificar a comunicación institucional a medio e longo prazo, con creatividade, ben priorizada e con dimensión contemporánea
  • Os ámbitos relacionados coa mobilidade e a sustentabilidade
  • A comunicación e posicionamento de territorio
  • O manexo e planificación dos recursos necesarios para mellorar o rendemento da inversión en comunicación

 

Cal é a visión de Trix?

A comunicación é todo: o concepto, o relato, o discurso, o logo, a voz, o video, o xesto, o protocolo, a imaxe, a fotografía… tamén o silencio, a lentitude, a torpeza… milleiros de elementos que deberían conquistar determinados públicos, aínda que ás veces non o fagan. É preciso coñecelos ben, priorizalos, explotalos para que dean o resultado perseguido.

 

Cal é a aposta de Trix?

O deseño non é arte. A comunicación é un conxunto de técnicas que deben ser eficientes. Non importa o “gústame”. Importa o “funciona”. Por iso aquí non veredes obras de arte, veredes creatividade aplicada á comunicación. Desde o nome (o DNI das ideas, os proxectos, as cousas) ata as cores, as tipografías, as fotografías, as palabras, as frases, os fondos, as sensacións, os espazos cheos, os espazos brancos, os silencios, a música… as liñas de comunicación creadas para que cada peza traballe por si mesma coa eficacia necesaria.

 

Quen é Antón Prieto?

Un resume: Licenciado en Ciencias da Información pola Complutense. Emprendedor e consultor autónomo durante 15 anos, con empresa propia de servizos globais. Ampla experiencia na comunicación de proximidade, política, institucional e local. Os últimos 15 anos, director de comunicación no Concello de Pontevedra. Podes consultar aquí a miña biografía profesional: Bío.

 

Se queres, dime algo: Contacto